Friday 20 September 2013

Saya Gembira Kehidupan Saya.

Bismillahirrahmannirahim



Saya baru 2 tahun bergelar surirumah. Semasa tak senang duduk diam di rumah, serius! sebenarnya banyak kerja para surirumah ni...hohoho... Saya banyak membaca artikel untuk menjana pendapatan dari rumah. Pada masa inilah ditakdirkan bertemu secara online dengan cikgu Kak Mas Ayu Ahmad. Pengenalan saya bersama beliau dirakamkan.  

Analisa Kelas Online bersama cikgu Mas Ayu Ahmad:
  • Nama : Farina Pahruddin
  • Kelulusan : Ijazah Sarjana Muda(kepujian) Seni Persembahan- Penulisan Seni Layar
  • Pengalaman Kerja : Penolong Penerbit/ Penerbit TV (Mediaprima Berhad- TV3 & Primeworks Studios/2005-2013)
  • Baru memulakan bisnes online - http://www.facebook.com/superhstore- Menyediakan pelbagai bahan pembelajaran awal kanak-kanak dan permainan pendidikan serta menjual keperluan famili. 
  • Berputik minat pendidikan awal kanak-kanak. Berasa ilmu ini sangat penting bagi pasangan sebelum memulakan alam rumahtangga. Dalam proses membesarkan anak-anak, banyak cabaran yang kadangkala menduga; kadangkala teruja.
  • Minat membaca. Suka koleksi Andrea Hirata dan bacaan pelbagai genre.
  • Kepakaran : Semasa bidang penerbitan tv saya bekerja di belakang tabir, mengurus prokduksi, penerbitan, suntingan dan pengambaran.
    • Program TV Hiburan : Apa-Apa Aje. Muzik-Muzik.Melodi. Anugerah Juara Lagu. Anugerah Bintang Popular Berita Harian. Konsert Malam Merdeka. Anugerah Skrin. Mentor. Gedik Santai. Jom Heboh. Explorace Kids. Ewah-Ewah. Program Drama, Sitcom dan Hiburan Raya serta lain-lain. 
    • Program TV Majalah : Tanyalah Ustazah. Muqaddimah. Motivasi Pagi.
  • Sekarang? Surirumah. Bisnes Online(WAHM) serta belajar semua benda.
  • Matlamat menyertai kelas :Belajar. Belajar. Bantu orang lain. Kembangkan perniagaan online. Bina network dan tambah kenalan baru.
farindeen
facebook.com/superhstore




No comments:

Post a Comment